Μοιράσου το
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

Το γεγονός ότι ένα τρόφιμο είναι υγιεινό δεν σημαίνει ότι είναι χαμηλό σε θερμίδες.

Εάν έχετε δοκιμάσει να χάσετε βάρος γνωρίζετε ότι υπάρχουν ορισμένες τροφές που καλό είναι να αποφεύγετε, όπως τα μπισκότα, τα ντόνατς και άλλες. Υπάρχουν όμως και κάποιες φαινομενικά υγιεινές επιλογές που μπορεί να σταθούν εμπόδιο στην προσπάθεια απώλειας κιλών. Παρακάτω θα δείτε μερικές πρωινές επιλογές που δεν θα πρέπει να καταναλώνετε, ώστε να χάσετε πιο εύκολα τα περιττά κιλά.

1. Δημητριακά

Τα περισσότερα δημητριακά πρωινού περιέχουν ζάχαρη και το μόνο που προσφέρουν είναι θερμίδες. Τα ζαχαρούχα δημητριακά μπορεί να οδηγήσουν σε αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να πεινάστε ξανά μέσα σε λίγες ώρες. Αν θέλετε να φάτε δημητριακά για πρωινό να επιλέγετε αυτά που περιέχουν μέχρι 10 γραμμάρια ζάχαρη και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες μπορεί να σας κρατήσουν πλήρεις για αρκετές ώρες.

2. Μπάρες δημητριακών

Οι περισσότεροι πιστεύετε ότι οι μπάρες είναι μια υγιεινή επιλογή και έχετε δίκιο. Όμως δεν ισχύει για όλες τις μπάρες, αφού πολλές είναι πλούσιες σε ζάχαρη και σε θερμίδες. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να επιλέξετε μπάρες πλούσιες σε φυτικές ίνες και με 8 γραμμάρια ή λιγότερο ζάχαρη.

3. Χυμοί

Επιλέγοντας ένα φρούτο ή ένα λαχανικό αντί για χυμό σας παρέχει περισσότερες φυτικές ίνες και λιγότερες θερμίδες. Ένα ποτήρι χυμό ισοδυναμεί με δυο φρούτα, έτσι η καλύτερη επιλογή είναι ολόκληρα τρόφιμα και θα χάσετε πολύ πιο εύκολα τα περιττά κιλά.

4. Κρέας

Μπορεί η πρωτεΐνη να αυξάνει το αίσθημα κορεσμού, όμως δεν είναι όλες οι πρωτεΐνες ίδιες. Για παράδειγμα τα επεξεργασμένα κρέατα, όπως το μπέικον και το λουκάνικο είναι πλούσια σε νάτριο και κορεσμένο λίπος. Δοκιμάστε να αυξήσετε την πρόσληψη πρωτεϊνών φυτικής προέλευσης όπως είναι τα φασόλια, οι φακές, το τόφου.


Ακολουθήστε μας

#tkdmag

facebook  twitter  instagram

YouTube


Πηγή: jenny.gr

Μοιράσου το
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+