Μοιράσου το
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+

H ικανοποίηση που νιώθεις όταν τελικά καταφέρεις να βγάλεις την τεχνική που σου έχει καρφωθεί στο μυαλό δεν συγκρίνεται με τίποτα!

Επομένως, δείτε με προσοχή τις παρακάτω τεχνικές και βάλτε τα δυνατά σας να τις βγάλετε! Θα προσπαθήσω να σας βοηθήσω.

Γράφει ο Νίκος Σπυρόπουλος

Σπάσιμο no1

spasimo

Χτύπημα: Τέσσερα λακτίσματα στον αέρα

Η σειρά

  1. δεξί πόδι-απ τσάκι
  2. αριστερό πόδι-απ τσάκι
  3. δεξί πόδι-τόλιο τσάκι
  4. δεξί πόδι-χούριο τσάκι

Tip: Ξεκινήστε αργά, προσπαθώντας να βγάλετε τα τρία πρώτα λακτίσματα. Δηλαδή, απ τσάκι με το δεξί πόδι, απ τσάκι με το αριστερό και για τελείωμα τόλιο τσάκι με το δεξί.

Αφού καταφέρετε να βγάζετε άνετα αυτήν την τεχνική ξανά και ξανά, στήστε δυο στόχους αρκετά κοντά τον ένα με τον άλλο και προσπαθήστε να βγάλετε στον αέρα – με το ίδιο πόδι – πρώτα τόλιο τσάκι και μετά χούριο τσάκι.

Όταν “κατακτήσετε” και αυτήν την τεχνική προσπαθήστε το όλο μαζί. Τέσσερα λακτίσματα στον αέρα, όπως στο gifάκι.

Σπάσιμο no2

spasimo1

Χτύπημα: Πέντε επί τόπου λακτίσματα γρήγορα

Η σειρά: Τέσσερα πάντα τόλιο τσάκι στο ίδιο σημείο και για τελείωμα 1.5 περιστροφή πάντα τόλιο τσάκι

Tip: Εδώ χρειάζεται υπομονή αλλά και γερές αντοχές για τη… ζαλάδα! Ξεκινήστε βγάζοντας στο ίδιο σημείο (δηλαδή επί τόπου) δύο πάντα τόλιο τσάκι.

Στην αρχή κάντε το αργά για να βρείτε την ιδανική στάση του σώματός σας καθώς και το ύψος που θα στήσετε τα ξύλα.

Στη συνέχεια, προσθέστε  ταχύτητα. Αφού βγάζετε άνετα τα δυο πάντα τόλιο τσάκι, προσθέστε άλλο ένα. Όταν είστε έτοιμοι, βάλτε άλλο ένα, σύνολο τέσσερα!

Τώρα όμως έρχεται η πιο δύσκολη τεχνική.  Η 1.5 περιστροφή πάντα τόλιο τσάκι.

Το λάκτισμα αυτό λέγεται 360 kick. Κάνεις 1.5 περιστροφή και τελειώνεις με πάντα τόλιο τσάκι, επιστρέφοντας στην αρχική σου θέση. Ουσιαστικά, πραγματοποιείς  δύο περιστροφές όταν το πόδι σου επιστρέψει στη βάση του έπειτα από το λάκτισμα. Γι’ αυτό λέγεται και 360.

Σπάσιμο no3

spasimo2

Χτύπημα: Εναέριο απ τσάκι

Η σειρά: Βήμα και ενάεριο απ τσάκι με το μπροστινό πόδι

Tip: Σχετικά είναι μια απλή τεχνική. Όμως, όσο πιο ψηλά τοποθετήσεις το ξύλο, τόσο το επίπεδο δυσκολίας ανεβαίνει.

Για παράδειγμα, το ξύλο στο gifάκι μας, είναι κοντά στα 3 μέτρα. Ξεκινήστε σε χαμηλό ύψος και σταδιακά ανεβάστε. Όσο πιο ψηλά, τόσο πιο θεαματικό και δύσκολο.

Διασκεδάστε κάνοντας διαγωνισμό ποιος-α θα φτάσει πιο ψηλά.

Καλή προπόνηση!


Ακολουθήστε μας

#tkdmag

facebook  twitter  instagram

YouTube


Μοιράσου το
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+