Μοιράσου το
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

 

Είναι ο εφιάλτης κάθε γυναίκας αλλά και όσων θέλουν να αδυνατίσουν: η κατακράτηση υγρών. Συμβαίνει όταν οι νεφροί κατακρατούν περισσότερο νάτριο και στη συνέχεια περισσότερο νερό προκειμένου να διαλυθεί το νάτριο αυτό.

Αποτέλεσμα; Πρήξιμο στην περιοχή της κοιλιάς, των πάνω και των κάτω άκρων, του στήθους. Αν θέλεις να αδυνατίσεις μάθεις ποιες τροφές θα σε βοηθήσουν να μειώσεις την κατακράτηση υγρών.

Πρωτεΐνη

Γνωρίζουμε ότι η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για να πετύχεις απώλεια βάρους και να  ενισχύσεις τους μυς σου, αλλά αυτό το θρεπτικό συστατικό μπορεί να μειώσει την κατακράτηση. Κατανάλωνε αρκετή πρωτεΐνη και θερμίδες για να καλύψουν τις ανάγκες των μυών σου. Ακόμα κι αν δεν είσαι κρεατοφάγος μπορείς ακόμα να πάρεις πρωτεΐνη από τις καλύτερες φυτικές πηγές.

Νερό

Αν δεν πίνεις αρκετό νερό αυτό μπορεί πραγματικά να σε οδηγήσει σε μεγαλύτερη κατακράτηση υγρών. Όταν το σώμα δεν ενυδατώνεται επαρκώς αναγκάζεται να κρατήσει υγρά, προστατεύοντας τον οργανισμό από αφυδάτωση. Το νερό βοηθά να καθαριστούν οι νεφροί και να απομακρυνθεί το νάτριο. Φρόντισε να πίνεις τουλάχιστον 8 ποτήρια νερού μέσα στην ημέρα.

Τροφές πλούσιες σε νερό

Τα τρόφιμα με υψηλό ποσοστό νερού, όπως το καρπούζι, το αγγούρι, το γκρέιπφρουτ, το σέλινο ή αρκετά λαχανικά μπορεί να σε βοηθήσουν να αποβάλλεις την περίσσεια νατρίου που υπάρχει στο σώμα σου.

Μαγνήσιο

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες που έπαιρναν 200 γραμμάρια μαγνησίου την ημέρα μείωσαν την κατακράτηση υγρών πριν από την περίοδό τους. Πηγές αυτού του θρεπτικού συστατικού περιλαμβάνουν τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και οι ξηροί καρποί.

Κάλιο

Το νάτριο είναι ένα φυσικό συστατικό του οργανισμού το οποίο είναι υπεύθυνο για τις κατακρατήσεις υγρών, ενώ το κάλιο δουλεύει αντίστροφα, δηλαδή βοηθάει στην απομάκρυνση του νατρίου το οποίο προκαλεί κατακρατήσεις. Τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο, όπως ντομάτες, αβοκάντο, πατάτες και μπανάνες περιέχουν κάλιο και εξασφαλίζουν στον οργανισμό καλή ισορροπία μεταξύ νατρίου – καλίου.

Απέφευγε τα γλυκά

Η ζάχαρη αυξάνει τα επίπεδα ινσουλίνης, η οποία μειώνει την ικανότητα του οργανισμού να αποβάλλει το πλεονάζον νάτριο.

Ασκήσου καθημερινά

Παρατήρησες ότι μετά από μια σκληρή προπόνηση, οι μύες σου φαίνονται πρησμένοι; Είναι επειδή οι μύες κατακρατούν νερό για να αναπτυχθούν. Όμως η άσκηση βοηθάει στην βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος και της λέμφου που παρατηρείται κατά τον καθιστικό τρόπο ζωής. Επειδή ο οργανισμός χάνει υγρά κατά τη διάρκεια της άσκησης, γι’ αυτό θα πρέπει αμέσως να αναπληρώνονται άμεσα.

 

Φίλια Μητρομάρα


Ακολουθήστε μας

#tkdmag

facebook  twitter  instagram

YouTube


Πηγή: wefit.gr

Μοιράσου το
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter